Been holding on for too long.

Här är lite bilder från veckan!
Gick ut på en powerwalk i tisdags, riktigt skönt!
På onsdag morgon åkte jag upp till Stockholm och gick på stan på dagen. På kvällen träffade jag Emmie och gick till Friends Arena för att titta på våra pojkar! Dom var helt underbara och jag är såå lycklig!
På torsdag morgon åt jag Scandic frukost, bland det bästa som finns!
På eftermiddagen åkte jag hem till Camilla på Tyresö och överraskade henne, Anna och Sanna! Sen tog vi bussen in till plattan och träffade massa underbart folk; Evelina, Simon, Maja, Mikaela, Lovisa, Elin med flera! Det var en helt underbar dag och jag saknar mina änglar något otroligt mycket!
På fredagen gick jag en powerwalk i skogen, helt underbart!
Igår var jag även ute på powerwalk, herregud vilken hurtbulle jag blivit! 
Idag ska jag ligga på altanen och sola sönder! Imorgon är det skola igen, och jag orkar inte!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback